Godmorgon

Har precis gått upp Isabelle kom och la sig bredvid mig nu på morgonen så då kunde jag ligga och dra mig ända tills klockan sex. Det är bara en mamma/pappa som kan se det som en lyx att få ligga och dra sig till en tid vilken ingen vettig ledig människa normalt sett skulle gå upp på.

Har tänkt fortsätt med skrållanförklädet åt Isabelle nu på morgonen sen ska vi till min svägerska och hälsa på fast Mattias ska laga svärmors bil också när vi är där. I eftermiddag ska jag till en kompis på Mary Kay party vilket jag ser fram emot jag funderar på att testa deras mascara som jag nämde i ett tidigare inlägg är ju min inte riktigt vad den har varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0