Äntligen lite bilder!



Isabelle har lyckats fånga mig på bild en morgon då vi gått upp alldeles för tidigt för då brukar det sluta med att jag slocknar och vaknar av att Isabelle gör ngt bus.


Isabelle hjälper mig att beskära äppelträden i år. Tidigare ägare har verkligen misskött dessa stackars träd det ser ut som om de råkat ut för motorsågsmassakern och troligen har de efter det skjutit en massa vattenskott som har fått växa till sig så de ser ut som små träd i trädet. De har suttit så länge att de börjat bära frukt vilket vattenskott normalt inte gör, till råga på allt så verkar flertalet träd ha vad jag tror är kräfta. Nåja jag beskär försiktigt så att det knappt syns att jag tagit ned något så får vi se hur de svarar nästa år.


Un garde!

Jag ska lägga in lite bilder i tidigare inlägg också blandannat på den mumsiga rabarberpajen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0