En sträckt högerarm.

Det är resultatet eter min första tur på crossen som jag tog igår ute i knutby. Åkte lite skogsväg utan problem och ville ha det lite svårare och tog en liten raka av enduro spåret och gjorde en klassiker . Blev lite skraj och tittade på stenarna istället för dit jag skulle inte bra om man klamrar sig fast så att man gasar samtidigt. Ha ha Tur att man har lite kvar sen ridtiden och insåg att det här går inte vägen och den granen vill inte jag åka igenom så jag släppte hojen satte mig snyggt på rumpan i skrädsdarställning(!) och hojen fortsatte genom granen.
Jaja nästa gång tog jag det lite lugnare och då gick det bra förutom de hundra skogsmyror som kröp på mitt högerben, förstår inte varför jag alltid råkar ut för myror.

Efter Knutby åkte vi till mormor och firade hennes födelsedag hon hade gjort en supergod prinsesstårta med jordgubbsmarmelad istället för sylt och sen åt jag nog nästan alla ingefärskakor hon dukat fram, de är ju bara såå goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0