Bloggträsket fick tag om mig.

Så nu sitter jag här med en alldeles ny och fräsch blogg som jag inte har en aning om hur jag får att se lite snygg ut, hmm får undersöka det lite senare.

Sitter just nu och bara njuter, kidsen sover och gubben är och bubblar med sina crosspolare då de tyckte de var i behov av det efter deras "lilla" skogstur idag. Några öl fick han med sig också risken är nog att han somnar sittandes i badet med en öl i ena handen och en cigg i den andra Haha!

Igår fick jag skaka loss rumpan lite eller nja skaka loss var väl kanske lite att ta i men bugga fick jag iallafall så himla roligt! Var ca 10 år sedan sist under gympalektionerna i högstadiet det var älsklingens jobb som ordnat en träff i Gimoladan där vi fick god mat och buggkurs.

Nej nu ska jag försöka fundera ut hur man får in en press och lite annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0